lördag 26 juni 2010

Förra veckan var mormor o morfar här o förgyllde vår tid! Jag jobbade, men de hann ha mycket tid med vår lilla prinsessa, vilket var uppskattat från alla håll! Vi hann med en liten tur i Ullådalen, där det mesta gick ut på att kasta stenar i Ullån (i alla fall för Viola..!) -det är det roligaste tänkbara just nu och hon kan göra det huuuuuur läääääänge som helst!!!!
Lite picknick blev det också så'klart:)!
Sötis-Violis o jag.
Viola och Moppa..!
Lite skön lässtund med mormor.

Viola gillar att spegla sig och att prata med sig själv i spegeln och berätta saker hon har varit med om. Här är hon en liten söt Pippi som håller hårt i barbiedockorna som jag hittade i mina gömmor.
Nu är farmor o farfar här på besök och det blir mycket bus o lek! Det bor i husvagn i Undersåker, men vi får äran att träffa dem varje dag ändå. Farmor är nästan lika outtröttlig som Viola och gungar henne jättelänge, eller leker i Violas rum - lycka:)!
Farmor o Viola på lååångpromenad.
Farfar, pappa o Viola.
Ännu en favoritsak - traktorer!
Viola sov över hos farmor o farfar i deras husvagn en natt och då fick jag o Martin bara vara. Kändes konstigt att inte ha någon liten Skrutt som ville vara med när vi bollade med volleybollen... Det blev även hämtmatspicknick och film, skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar