torsdag 8 oktober 2009

Alma och pulkaåk!

Igår morse var det minusgrader och c:a 10 cm snö utanför fönstret. Jag trodde att det skulle fortsätta vara snö, åtminstone över dagen, så det blev inga bilder på fm... Efter att jag kom hem från jobbet vid 11.30, så såg jag fram emot att klä på Viola i sin fina rosa overall (arvegods efter Elvira) och ut och åka pulka. Vi åt lunch hela familjen och när jag började ta på Viola kläderna så upptäckte jag att solen hade smält bort i stort sett all snö på bara 1 timme... Men vi trotsade det och gav oss ut och åkte på gräset med lite snö som försvann så fort vi åkte... - men kul var det! Och kul var det också när Viola höll i snön och smakade på den.

Ingen dålig vy man har på vägen mot Åre!
Så här cool är Viola när hon åker bil - hennes bilklädsel;)!

I tisdags hade vi äran att få träffa Albin Lund och hans nykläckta lillasyster Alma - så stolt storebror!! Sandra och Jakob var så'klart också stolta föräldrar!! GRATTIS hela söta familjen!!

Yippie, det funkade att åka pulka även på gräs...
Här äts det bara vit snö...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar