tisdag 2 mars 2010

VIola sjuk, frisk, sjuk, frisk...


I söndags hann Viola med att ha en magsjuka light..., tyvärr kom den i bilen när vi var på väg på 2-årskalas i Järpen. Det blev till att sanera Viola o bilbarnstol, vända och åka hemåt. När vi var några hundra meter hemifrån, så hände det igen... - stackars liten!!! Sen när vi kom hem och hade gosat i 5 min, så var det full rulle igen. Hon hade lite feber på kvällen, men var ändå pigg och glad. Anna flyttade in till oss för att bo tills på fredag, så nu blir det mycket lyxmys:)!
Igår (måndag) var Viola och jag hemma och myste. Vi hann med en sväng till byn och lyckan var total för Viola! - hon åkte pulka, fick se en traktor, kramade Nalle Puh och Tiger, såg hockey på tv'n på intersport (började tokskrika av glädje!!) -vilken lyckodag:)! På kvällen när jag o Anna skulle åka o spela volleyboll hade febern kommit åter - bara 39.6 denna gång... Som tur var så var pappa hemma hos Skrutten, så jag fick iväg o spela lite - grymt kul!

Idag, tisdag blev det också en hemmadag. Vi har haft det urmysigt! -mycket sång, bus, lek och även lite Mora Träsk.. Martin kom hem på lunch också, gott att få 1 timme tillsammans mitt på dagen!
Bus-Viola in action!
Duktig på att bygga torn, men kolla minen: såå mycket roligare att riva!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar