måndag 3 maj 2010

Nytillskott:)

Jag har ju glömt att berätta att käraste Jenny o hennes Daniel har fått en liten tjej, men ett så fint namn som ELIN!! -stolt sa tuppen:) Tyvärr bor de på Gotland o vi i Åre, så det är inte helt lätt att hinna ses. VI får hoppas på en Gotlandssemester i sommar!

Vi ska oxå få tillökning, om allt går som det ska. På torsdag är det ultraljud och troligtvis dimper det ner en till liten klimp i slutet av september, lovely:)!! Viola pussar magen mkt, men förstår nog inte riktigt själva grejen...

Just nu är vi inne i en liten jobbig fas, där vi inte vet så mkt om framtiden... Martin har slut på sitt säsongsjobb på ekonomiavd, Skistar och söker jobb både här o där. Tänk gärna på oss lite extra o be en bön, så får vi tro att det ska lösa sig på det bästa sättet för oss!!

KRAM på er alla!! o särskilt er långt borta som vi längtar sååå mycket efter!!!

3 kommentarer:

  1. Hej hopp uppe i fjällen!!!
    Hittade dig hos Jenny och blev så glad! Ett stort grattis till din lilla tjej och den som ska komma! Jag har ju också lyckan att få titulera mig mamma och det är det bästa som hänt mig!!! En stor kram till dig du goaste Elin

    SvaraRadera
  2. Åh... läste klart och meddelar att ni står på bönelistan nu... Det är så ruggigt när man inte vet hur framtiden ser ut. Vi ber om en ljusning fort... Själv har jag plockats upp av svenska kyrkan som erbjuder mig jobb till höger och vänster (så skönt, även fast det inte är något fast jobb, när det inga lärarjobb finns) Gud bär er - det vet jag!
    Kram igen

    SvaraRadera
  3. jag igen... om du vill se en liten bild av min guldklimp så finns hon på www.huldaklasdotter.filosoferar.se
    kram kram

    SvaraRadera