torsdag 5 februari 2009

Redan februari...






Konstigt att tiden går så fort när man är mammaledig... Vi har som vanligt gjort en hel del saker! Inte minst träffat lite andra småknoddar och deras mammor, vilket alltid är trevligt! Det har varit lite häng på byn med olika kompisar och jag har premiäråkt skidor i helgen - lycka!! och vilken väder:-) Det var inversion, så -18 i byn och runt 0 grader på Skutan, funkar!!
Viola har börjat klinka på gitarren och tycker att det är riktigt roligt att lyssna på pappa när han spelar, men även att testa själv!
Violas mormor o morfar har kommit på besök och det är så mysigt! Vi har bl.a. varit på tur i Ullådalen och hade finväder största delen. Fjällpulkan som vi lånat är suverän (kommer nog köpa en snart!!). Idag fyller min mor år, så hon har fått spabehandling av oss - uppskattades!!
På söndag ska vi ha barnvälsignelse för Viola, så då kommer även V's farmor och farfar hit!!
Ikväll ska jag spela beachvolleyboll, vi är 4-5 tjejer som spelar 1 gång/vecka, men jag har hållt upp sen i maj och nu ska jag spela igen - längtar så!!!

1 kommentar: