tisdag 14 april 2009

Gåstolen!!

Då har även Viola fått prova på detta fenomen, gåstolen. Jag är, som många vet, skeptisk till att Viola ska ha alltför mycket prylar. Men när man får låna grejer, så tackar man ju inte nej. /Tack familjen Ström/ Faktum är att de dagar hon har använt den, så har hon bara älskat den. -jag antar att det är en annan slags frihet. Hon kan verkligen ta sig runt i lägenheten utan att bli buren runt.
Idag hittade jag henne ute i hallen ätandes på en majskrok (som hon fått av mig så'klart). Hon gillar upptäcktsfärder och man märker att man måste ta bort fler o fler saker från hennes höjd, annars hamnar de lätt i munnen eller på golvet.
Jag o Viola var hos Måsen en sväng ikväll, Martin sover över i stan:-( När vi gick därifrån var hon så här söt, iklädd pyjamasen!

1 kommentar:

  1. Hej på er! Kikar in här ibland för att se så allt är bra! Haha, Edvin älskar också gåstolen så jag har gett med mig, den är ganska bra (jag också är emot alla saker man "ska ha" : ) Nu blir vi borta en sväng men vi borde få till en mammaträff snart tycker jag! Kram

    SvaraRadera